Vi tilbyr trafikkopplæring på bil, motorsykkel, tilhenger og trafikalt grunnkurs.

Gasolini trafikkskole holder til på Kolbotn. Vi har fleksible oppmøtesteder og åpningstider.

Vi lærer folk å kjøre bedre

I over 6 år har vi hjulpet elever med å få førerkort i alle aldre. Vi underviser på norsk og engelsk. Vi får mange hyggelige tilbakemeldinger på kvalitet i opplæringen, priser og fleksibilitet.
Du får et trygt og hyggelig læringsmiljø der du har vår fulle oppmerksomhet.
Du får skriftlig tilbakemelding på hvordan du kan fortsette å øve etter hver kjøretime.
Førerkortklasser vi tilbyr

Personbil (B)

Vi tilbyr opplæring på personbil med manuelt- og automatgir.

Motorsykkel (A1/A2/A)

Vi tilbyr opplæring i alle førerkortklasser for motorsykkel samt utvidelseskursene for A1 - A2 og A2 - A.

Tilhenger (B96/BE)

Skal du kjøre en større og tyngre tilhenger trenger du førerkort klasse B96 eller BE.

Trafikalt grunnkurs

Før du kan øvelseskjøre må du ha deltatt på trafikalt grunnkurs og være fylt 15 år.

Bli med på en kjøretime

Vi ønsker trygge og gode sjåfører. Ledsager under øvelseskjøring er en del av dette arbeidet. Etter avtale med oss kan du delta på en kjøretime. Du vil få et innblikk i hvordan og hva vi jobber med, stille spørsmål og se eleven i et annet perspektiv.

Effektiv opplæring

Ønsker du å få førerkort effektivt? Sammen lager vi en realistisk plan etter dine forutsetninger.
Du vil få et estimat og en plan etter første kjøretime.
Vi gleder oss over
å kunne gi andre mestringsfølelse

Ta MC-lappen i 2024

MC-sesongen har startet. La oss hjelpe deg med å bli en trygg motorsyklist. Om du aldri har sittet på en motorsykkel før er Gasolini trafikkskole et godt sted å starte.

Faglig dyktige

Vi tilbyr kvalitet i opplæringen fra trafikklærere med engasjement og høy kompetanse på motorsykkelkjøring. Andreas deltar i tillegg til å være MC-lærer som instruktør på Førerutvikling.no sine kurs.

Grunnkurs MC

Meld deg på obligatorisk grunnkurs. Dette må alle som skal kjøre motorsykkel ha før du kan starte med kjøretimer.
Tall og statistikk
Beståtte førerprøver 2023
Fokus på å lære elevene og gjøre gode vurderinger resulterer i gode trafikanter og få stryk på førerprøver .

På landsbasis i 2023 bestod 78 % oppkjøringene på første forsøk.
Elever
I løpet av de siste årene har vi hjulpet over 500 elever med førerkort på bil, MC og henger .
Google-anmeldelser
Tidligere elever og foresatte vurderer oss til 5 av 5 stjerner

Her kan du snakke og få hjelp